5% rabatt på ditt första köp!

@

Det är nog dags för en bättre slogan...

Ny slogan

Överskottsbolag... vi tänkte faktiskt när vi började med Megafynd att det kan sända lite fel signaler. Och jag tror faktiskt vi har fått bevis på att det blivit så nu! Överskott är ju vad vi håller på med, delvis. Men många produkter är inte alls gamla utan sådana som vi säljer regelbundet eller som vi kunnat köpa billigt. 
En kund mejlade mig häromdagen och frågade om utgångsdatum på Taft. Han hade nämligen hört talas om oss och att vi säljer "gamla" saker. Just Taft är ju en produkt som är allt annat än gammal. Vi köpte det sista som fanns i Sverige (den slutar tillverkas) och utgångsdatum är ett år EFTER att man öppnat burken. Oöppnade burkar håller i flera år. Och det är ju lite tråkigt att folket därute tror att vi bara säljer gamla saker. Vi, jag och de andra här, känner att det här nog kan hämma oss framöver. Och därför måste vi komma på en ny cool slogan! 
Men vad ska vi hitta på då? Billigast och bäst? Störst och vackrast. Nja... 
Jag gillar att fynda även på börsen. Även om det mest är andra som tjänar pengar på mina aktioner där så ledde mitt intresse mig till en fondkväll som Avanza bjöd på. Väl där, med Claes Hemberg på scenen och Avanzas startup slide laddad, tänkte jag det jag tänkt många gånger förr. Man ska inte uppfinna hjulet flera gånger. Under Avanzas logga stod deras slogan "Mer till dig, mindre till banken". Och det är ju lite det vi står för också. Mer till dig och... ja, mindre till handlarna. Även om vi inte säljer mjölk och kött så har vi ju faktiskt hårfärg och pasta. Så kanske Mer till dig, mindre till handlarna är vår framtida slogan. Har du någon bra idé? Mejla oss. Har du rentav en slogan som är oslagbar, och som vi använder, lovar jag att du ska bli vackert belönad! 

Publicerad 2015-11-10 av Zacharias Bonnevier

4500 produkter är en milstolpe Kan man fånga en dröm? 3400 artiklar - och en vibrator Är det för sent nu? Vad hände under sommaren? Hur cool kan en klädnypa egentligen vara? Vi växlar upp och siktar på 5000 Lurar e-handlare sina kunder? 3 spartips för en lyckad nyårsfest Julklappsracet har börjat Recept - Himmelska After Eight-snitt Vinn 600 kr att handla för Vem köper egentligen heminredning? Vi säljer vad vi vill? Milstolpe deluxe - 2000 produkter Kostar mens 101 400 kronor? Nytt spännande Affiliate-samarbete Var kommer alla kondomer ifrån? Sälja snus online är inte det lättaste Vo5... is no more Dags för nästa produktmilstolpe (1400) Känner inte alla till Megafynd? APC - UNIK prissättning Hur definieras en toppsäljare? Blir Jocke arbetslös nu? Chiapudding - nja?! Skiljer sig EDT från EDP? Stora ketchuphål på din bekostnad 900... klarar vi 1000 innan jul?! Våtservett som våtservett, eller? Milstolpe: vi passerar 800 Megafynd Det är nog dags för en bättre slogan... Alla helgons dödssås Vad ska man annars göra en söndag? Milstolpe: vi passerar 600 Megafynd Megafynd fyller ett år YES! Här kommer Fairy Har konsumtionen av nötter passerat godisets? Så här hög är världens högsta pall Gratisshoppen är LIVE - men bara för kunder Lagerhyllan från helvetet Milstolpe: vi passerar 500 Megafynd Schwarzkopf slutar tillverka superfavorit Dags att summera sommaren Bäst före vs Sista förbrukningsdatum E120 - är det verkligen så farligt? Megafyndbloggen startar NU

MÄRKEN

AXE  Gillette  Palmolive  RFSU  Quickmilk  Hello Kitty  AriWick  Disney  Schwarzkopf