5% rabatt på ditt första köp!

@

Våtservett som våtservett, eller?

Huggies Frost

Alla älskar Frost! Kanske. Åtminstone 100% av alla barn jag träffat gör det. Men vad spelar det för roll när det gäller våtservett? De används väl alltsomoftast för att torka rumpan på små barn som ändå inte ens kan gurgla fram varken Anna eller Elsa? 
Anledningen till att jag skriver om just detta är pga ett Facebook-inlägg vi gjorde häromveckan. Många diskuterade just detta där vissa tyckte att våtservett som våtservett. Köp den billigaste.
Stämmer det? Är alla likadana "under huven"? Jag råkar ha svaret på detta och det är nej. Våtservetter görs i olika tjocklek. Precis som toalettpapper. Vissa är så tunna att den går sönder när man använder dem. Ja, du anar rätt. De där superbilliga är sällan så trevliga (vi säljer inte sådana). Av någon anledning har de dessutom inte paketerats på ett bra sätt så när man försöker ta en får man halva innehållet i handen. Jag som har två barn råkar veta. 
Men så var det den där Frost-biten. Spelar DET någon roll? Frost är ju en Huggies-våtservett så kvalitén är kanon. Och sen är det väl så att ska man använda dem för riktigt små barn så spelar det troligen ingen roll för barnet hur förpackningen ser ut. Men design ger atmosfär. Utan design vore världen grå och trist så det finns något slags mervärde ändå tycker i alla fall jag. Sen om det är värt de extra kronorna är ju upp till var och en. Pengarna går till Disney som behöver alla pengar de kan få (?). Nej.
Har man lite större barn finns dock incitamentet mer naturligt där. En femåring t ex använder ju även våtservetter på picnic eller när de kladdar hemma. Och alla barn älskar Frost. 

Publicerad av Zacharias Bonnevier 2015-11-24

4500 produkter är en milstolpe Kan man fånga en dröm? 3400 artiklar - och en vibrator Är det för sent nu? Vad hände under sommaren? Hur cool kan en klädnypa egentligen vara? Vi växlar upp och siktar på 5000 Lurar e-handlare sina kunder? 3 spartips för en lyckad nyårsfest Julklappsracet har börjat Recept - Himmelska After Eight-snitt Vinn 600 kr att handla för Vem köper egentligen heminredning? Vi säljer vad vi vill? Milstolpe deluxe - 2000 produkter Kostar mens 101 400 kronor? Nytt spännande Affiliate-samarbete Var kommer alla kondomer ifrån? Sälja snus online är inte det lättaste Vo5... is no more Dags för nästa produktmilstolpe (1400) Känner inte alla till Megafynd? APC - UNIK prissättning Hur definieras en toppsäljare? Blir Jocke arbetslös nu? Chiapudding - nja?! Skiljer sig EDT från EDP? Stora ketchuphål på din bekostnad 900... klarar vi 1000 innan jul?! Våtservett som våtservett, eller? Milstolpe: vi passerar 800 Megafynd Det är nog dags för en bättre slogan... Alla helgons dödssås Vad ska man annars göra en söndag? Milstolpe: vi passerar 600 Megafynd Megafynd fyller ett år YES! Här kommer Fairy Har konsumtionen av nötter passerat godisets? Så här hög är världens högsta pall Gratisshoppen är LIVE - men bara för kunder Lagerhyllan från helvetet Milstolpe: vi passerar 500 Megafynd Schwarzkopf slutar tillverka superfavorit Dags att summera sommaren Bäst före vs Sista förbrukningsdatum E120 - är det verkligen så farligt? Megafyndbloggen startar NU

MÄRKEN

AXE  Gillette  Palmolive  RFSU  Quickmilk  Hello Kitty  AriWick  Disney  Schwarzkopf