5% rabatt på ditt första köp!

@

Känner inte alla till Megafynd?

Tiden får fort! Lite snabb överslagsräkning säger att vi nu varit online över 500 dagar. Naiv, och subjektiv som man är, så tror man att alla nu känner till Megafynd. Men verkligheten stämmer inte överens med det subjektiva omdömet.

När man säljer online, som vi gör, så är man beroende av att det blir några kronor över på varje order. Klarna vill ha sin del, DHL och Posten sin och de företag som tillverkar emballage vill också betala sin hyra. Därför gör företag sitt bästa för att få kunderna att köpa mer vid varje tillfälle (vad gör vi?). Min erfarenhet, som jag inte berättar om just här, säger att ju längre man varit med i matchen desto större chans att kunderna litar på företaget vilket i sin tur innebär att man köper mer. Man är inte rädd för att man inte ska få det man beställt helt enkelt. Jag fungerar ju själv så.
Men nu då, 500 dagar senare? Känner inte ALLA till Megafynd nu? Tittar man på t ex gårdagens ordrar verkar det sannerligen inte så. Spannet i ordersumman varierade från 30 kronor (en flaska Cillit Bang) till 5000 kr. Här kan man då anta att den förstnämnde kunden inte riktigt vågar ladda på, trots våra låga priser, men vill göra ett testköp. Får kunden det han (i detta fall) vill ha så blir det fler produkter nästa gång. Kunden som handlade för 5000 kronor däremot har säkert en kompis som redan handlat av oss och är supernöjd. 
Jisses vad det här är roligt! 
Tack ALLA kunder. Det är ni som gör att jag nu på min barnfria lördag jobbar och njuter av det :) 

Publicerad 2016-02-20 av Zacharias Bonnevier

4500 produkter är en milstolpe Kan man fånga en dröm? 3400 artiklar - och en vibrator Är det för sent nu? Vad hände under sommaren? Hur cool kan en klädnypa egentligen vara? Vi växlar upp och siktar på 5000 Lurar e-handlare sina kunder? 3 spartips för en lyckad nyårsfest Julklappsracet har börjat Recept - Himmelska After Eight-snitt Vinn 600 kr att handla för Vem köper egentligen heminredning? Vi säljer vad vi vill? Milstolpe deluxe - 2000 produkter Kostar mens 101 400 kronor? Nytt spännande Affiliate-samarbete Var kommer alla kondomer ifrån? Sälja snus online är inte det lättaste Vo5... is no more Dags för nästa produktmilstolpe (1400) Känner inte alla till Megafynd? APC - UNIK prissättning Hur definieras en toppsäljare? Blir Jocke arbetslös nu? Chiapudding - nja?! Skiljer sig EDT från EDP? Stora ketchuphål på din bekostnad 900... klarar vi 1000 innan jul?! Våtservett som våtservett, eller? Milstolpe: vi passerar 800 Megafynd Det är nog dags för en bättre slogan... Alla helgons dödssås Vad ska man annars göra en söndag? Milstolpe: vi passerar 600 Megafynd Megafynd fyller ett år YES! Här kommer Fairy Har konsumtionen av nötter passerat godisets? Så här hög är världens högsta pall Gratisshoppen är LIVE - men bara för kunder Lagerhyllan från helvetet Milstolpe: vi passerar 500 Megafynd Schwarzkopf slutar tillverka superfavorit Dags att summera sommaren Bäst före vs Sista förbrukningsdatum E120 - är det verkligen så farligt? Megafyndbloggen startar NU

MÄRKEN

AXE  Gillette  Palmolive  RFSU  Quickmilk  Hello Kitty  AriWick  Disney  Schwarzkopf